Toiduained, mis soodustavad rasestumist

pregnancy-test

Allikas: Internet

Beebiootel naise menüüs on nii mõnigi asi, mida ei ole soovitatav süüa ja on ka neid toiduaineid, mida kindlasti peaks sööma. Kui Sa aga alles proovid rasestuda, siis siin on toodud toiduained, mis soodustavad seda protsessi. Need toiduained on uuritud teadlaste poolt ning mõjuvad positiivselt naistele, kes soovivad jääda beebiootele.

Herned

Hernestel on mitmeid kasulikke omadusi ning lisaks kõigele muule, mõjutavad need ka naise viljakust. Teadlased viisid läbi uuringu, kuhu kaasati 19 000 rasestuda soovivat naist. Uuringu käigus jõudsid teadlased järledusele – naised, kes tarbisid loomseid valke, pidid suurema tõenäosusega leppima negatiivse rasedustestiga, kuid naisi, kes tarbisid taimseid proteiine, saatis suurema tõenäosusega edu. Lisaks hernestele sisaldavad taimseid valke ka läätsed, tofu ja pähkleid.

Lõhe

Lõhe on rikkalik oomega-3 rasvhapete poolest. Need tõstavad hormoonide taset ning soodustavad verevoolu suguorganitesse. Ühtlasi sisaldab lõhe kõige väiksemal hulgal kahjulikke rasvu võrreldes paljude teiste kalaliikidega.

Oliiviõli

Oliiviõli aitab tõsta insuliini tundlikkuse taset ning vähendab põletike teket kehas (põletikud, ka väiksemat sorti, takistavad ovulatsiooni, viljastumist ning varajast loote arengut). Soovituslik on oliivõli kasutada salatites ning määrida leivale või asemel.

Leib

Leib aitab hoida veresuhkrut tasakaalus, mis on rasestuda sooviva naise jaoks eriti oluline, kuna kõrge veresuhkur takistab suguhormooni tekkimist, mis aitab viljastuda. Hollandis tehti uuring, kus 165 paari üritasid rasestuda ning selgus, et naistel, kel oli kõrge veresuhkur, oli poole raskem beebiootele jääda. Soovituslik on eelistada tumedat leiba heledale, tumedat riisi valgele ning täisteraviljapastat tavalisele valgele pastale.

Rohelised salatid/kapsad

Spinat, brokkoli ning teised kapsalised on rikkalikud B-grupi vitamiinide poolest, mis aitavad kaasa ovulatsiooni tekkele. Seda tasuks jagada ka enda partneriga, kuna muudab sperma elujõulisemaks. Kõik eelnev aitab omakorda välistada nurisünnitust ning kaasasündinud haigusi.

Originaalallikas: www.emmedeklubi.ee