Beebipäevik: Stina läheb rasedate joogasse

Lisaks perekooli loengutele tuleks ka oma keha ette valmistada. Sünnituseks ettevalmistumisel on väga oluline keha ja meele koostöö. Seda saab väga hästi õppida rasedate jooga tundides.

Jooga aitab leevendada ja ennetada paljusid rasedusvaevusi ning aitab sünnituseks ette valmistuda. Rasedate joogas õpid sa oma keha lõdvestama ja teadlikult hingama, mis on sünnituse juures väga olulised oskused.

Iseenesest ei tehta joogas midagi füüsiliselt paljunõudvat ja keerulist. Jooga aitab lõdvestuda, pinget alandada ja keskenduda. Joogaharjutusedõpetavad oma keha, hingamist ja tähelepanu jälgima. Mitmeid harjutusi, mida naised rasedate joogas teevad, saab ka sünnitusel kasutada.

Joogasse minnes pane selga mugavad riided, spordijalatsid ei ole vajalikud.

Soovitame teil kindlasti erinevaid rasedate treeninguid proovida. Mine proovi joogat, võimlemist, ujumist või hoopiski spetsiaalset beebiootajatele mõeldud pilatest! Nii leiad just selle õige, mis sulle sobib! Mõõdukas kehaline aktiivsus raseduse ajal tuleb kasuks nii emale kui ka beebile.

Kindlasti ei tasu unustada ka perekooli loenguid, sest seal saad sa rasedusega kohaneda ning sünnituseks, sellele järgsevaks perioodiks ja beebihoolduseks ette valmistuda!

Greetel Lee
greetel@emmedeklubi.ee
www.emmedeklubi.ee