Fotoraamatute tootja ZOOMBOOK siseneb Eesti turule 1000 raamatu kinkimisega

Seni Lätis ja Leedus tegutsenud isikupärastatud fotoraamatute tootja ZOOMBOOK avas täna Eestis veebipoe Zoombook.ee. Kampaania avalöögina antakse 1000 esimesele kasutajale enda piltidega täidetud raamat tasuta.

Zoombook„Me usume, et trükitud raamatud kannavad ka praegusel digitaalajastul erilist rolli ning sarnaselt tehnoloogiale käivad ka need ajaga kaasas. Sellepärast soovime oma toodetega olla võimalikult innovatiivsed,“ sõnas ZOOMBOOK’i Eesti turu juht Miglė Tamuliūnaite. „Tahame, et Eesti inimesed saaksid testida meie kvaliteetseid tooteid ning sellepärast anname ära 1000 fotoraamatut täiesti tasuta.“

 

„Oleme alates tootmise alustamisest 2012. aastal investeerinud Zoombook1tehnoloogiasse ligi kaks miljonit eurot, et saaksime pakkuda üksnes parimat kvaliteeti nii toodete kui teeninduse vallas. Näiteks meie Xeikon 8500 digitaalsed trükimasinad on ühed oma klassi parimad. Ühtlasi oleme tänaseks ennast Leedu ja Läti turgudel tõestanud ning Eestisse laienemine on meile uus väljakutse,“ lisas Tamuliūnaite.

Uue veebikaubamaja interaktiivne platvorm võimaldab kasutajatel mugavalt ja lihtsalt kujundada erinevaid tooteid otse arvutist, sotsiaalmeediast või nutiseadmetest lisatud fotodega. Lisaks leiab veebilehelt info tasuta 20×20 cm suuruse fotoraamatu saamiseks.

Lisaks fotoraamatutele kuuluvad ZOOMBOOK’i tootevalikusse veel fotolõuendid, kalendrid, märkmikud, värviraamatud, päevikud ja postkaardid, mida on võimalik tellida täpselt enda maitse järgi kujundatuna. Samuti on nii fotoraamatuid kui ka postkaarte võimalik luua kasutades Androidi ja Apple’i nutirakendusi. Pärast tellimuse esitamist jõuab toode Omniva pakiautomaati või toimetatakse kulleriga koju.

 

Meediakontakt:
Miglė Tamuliūnaitė
ZOOMBOOK Head of Estonian market
migle.tamuliunaite@zoombook.com

Priit Jürimäe
Alfa-Omega Communications
priit@alfa-omega.ee

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.